Sunday, October 25, 2015

How to Get Slim & Smartness

مالک اگر میں صحیح ہوں تو مجھے بتانا
ایک شخص بہت موٹا ہے کہتا ہے مجھے دبلا پتلا ہونا ہے۔
میں نے اس شخص کو مشورہ دیا کے اللہ تعالی نے دن کام کرنے کے لئے اور رات سونے کے لئے بنائی ہے تم الٹا کرو دن میں سو جاو اور رات کو جاگو کیوں کے دن میں تو تیرے قائدے سے سب چلتے ہیں اور رات میں تیرے قائدے سے سوتے ہیں اگر الٹا کروگے تو نقصان اپنا ہی ہے صحت خراب ہوگی اسکا مطلب تم کمزور ہو جاوگے کچھ وقت کے بعد ایسا ہی ہوگا نہ کے اس کی صحت خراب ہوگی اور وہ کمزور ہو جاےگا۔ کیونکہ نقصان تو یہی ہوگا اور وہ شخص کمزور ہوجائےگا۔ اگر میں صحیح کہ رہا ہوں تو۔ پتہ نہیں صحیح کہا یہ غلط کہا دیکھتے ہیں اثر کیا ہوتا ہے۔ اکسر لوگ تو یہی کہتے ہیں کہ راتوں کو جاگتے ہو نیند بھی پوری نہیں ہوتی اور صحت بھی گرتی ہے۔ میرے پاس تو یہ مشورہ تمہادے قانون سے دماغ میں یہی آیا۔ اب تمکو پتہ کہ کیسا ہے۔ سمجھدار کو اشارہ کافی ہے نہ۔

No comments:

Post a Comment