Sunday, October 25, 2015

Tareef 2

میرے دل میں اپنی محبت ڈال دے
عمل کرتا نہیں ہوں کچھ بس دعا ہے کہ تو راضی ہوجا اللہ
امین

تمکو ہر کوئی پیارہ ہے بس میں بھٹک گیا ہوں تمکو تو سب پیارے ہیں مجھکو راستے پہ لے آ۔ شان ہے نرالی سب پہ دروازہ کھلا ہے نہ رب کیوں کہ ہر جگہ تم موجود ہو تمہاری شان بہت برالی اور عالی اور افضل ہے رب
شیطان کو بھی تو تم نے ہی اجازت دی ہے نہ رب اب اس سے برھ کے کیا شان بیان کروں کہ شیطان کو بھی اجازت تمھاری ہی ہے۔ بس مجھے اچھے لوگوں میں رکھنا اور اچھے لوگوں میں اٹھانا رب،

آفرین لفظ بھی کم ہے تمہارے لئے اللہ کیا لفط استعمال کروں کیونکہ کوئی لفظ ایسا نہیں اس زمین پر جس سے تیری شان تیری تعریف بیان ہو جائے ہاں یہ ضرور کہ سکتا ہوں کہ اول بھی تم اور آخر بھی تم ہر تعریف کا اول تم ہو اور آخر بھی تم ہو یہ بھی دنیا کہ نہی تمہارے ہی عطا کئے ہوئے نام ہیں اول بھی تمہارا نام ہے اور آخر بھی تمھارا نام ہے رب۔

No comments:

Post a Comment